måndag 27 oktober 2008

Bloomingville- En säker favorit!!

Visst är väl detta vackert...Och det bästa av allt är att ett sådant skåp snart sitter uppspikat på en vägg hemma hos C. fast håll i er nu...Ett vitt :-)
Svart är också supersnyggt, men det passade bättre med ett vitt! C har ett liknande bord som först ska målas...jo i vitt faktiskt....Bäst att ta in olivträdet från balkongen nu innan det blir frost.
C har haft trädet sedan det var litet och skulle känna stor sorg om det frös ihjäl...
Ni ska få se resultatet när det är klart....Innan jul hoppas jag!
En sådan vit hylla sitter redan ovanför C´s köksbord :-)

7 kommentarer:

Nettan sa...

C verkar helt klart var en "lucky girl" såå snygga grejor alltihop! Gillar duken oxå, såg den och liknande servetter häromdagen och ångrar lite att jag inte slog till..men det ä ju inte för sent ännu;-) Ska oxå plocka in mitt stora olivträd idag..vet inte riktigt var det ska få bo än men..(oj det här blev långt!)
Ha en bra dag!
Kram Nettan

Syster vit sa...

Väldigt snyggt skåp, duken med boktäver och siffror likaså mmm. Kram Liselott

Nettan sa...

...ja det var Nettan igen!;-) Kolla in hos mig..har ngt till er där...fast förlåt att jag inte länkat ...vet inte hur man gör..sorry!
Kram nettan

Anna sa...

Så nice det där skåpet, me like alot :-) KRam Anna

In my house sa...

Hej hej!!! hittade hit genom "nettan" Och oj vilken fin blogg ni har,,, massa fina tips och en härlig blandning av allt möjligt,,, de gillar jag!!!

Så nu när jag har suttit här och gluttat,, ville jag lämna lite tass avtryck.... =)

Ha de gottit kram josse

Nettan sa...

Ville bara önska lycka till med "pumpakarvningen";-)
Kram Nettan

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh jag älskar skåpet, jag det svarta på min vägg. Och ett par till salu i lagret :)
Lina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...