tisdag 11 november 2008

Även ett skötbord måste vara en mysig plats att vistas vid





Tänk hur många timmar man tillbringar vid skötbordet egentligen. Så klart att denna plats måste vara lite trivsam för både lilleman och mig. Jag har försökt piffa till ett annars ganska tråkigt badrum så gott det går. Det är ett tillräckligt ok kakel för att prioritera en renovering just nu. Finns tre andra badrum i vårt enorma hus som ligger högre upp på min lista av vad som skall göras. Får leva med det helt enkelt. Mobilen ovanför skötbordet är Lisbeth dahl, apan lika så. Babytvålen är införskaffad på Almåsa.

Nu kan ni gissa hur många gånger per dag jag viker om handukarna, ställer upp sjöstjärnorna och knyter fast filurerna på mobilen....Många.....Tålamod!!! / M







8 kommentarer:

Nettan sa...

Hejsan!! Hihi kan tänka mig att inte sakerna får vara ifred!!..men det var ju himlans snyggt när du fotade i alla fall..å du kan ju alltid visa honom bilderna när han blir äldre så han får se vad du gjorde för att han skulle ha det lite extra mysigt även där!!;-)
Hoppas dagen varit bra! Kram Nettan

Emmas idéer sa...

Heeej.. vad kul att ni lämnat en kommentar till mig så jag kunde hitta till er fantastiska sida.

Jag "snodde" snabbt receptet på Cupcakes med marabou av er... de ska jag göra på fredag inför min födelsedag minsann... mums..

Ha en bra kväll... Kram

Designe sa...

Så mysigt det ser ut där vid skötbordet!..Härligt med fräscha handdukar liggandes framme!
Kram :)

♥ Fyra årstider sa...

Klart att lilleman och du ska trivas...jag byter blöjor på jobbet och där har vi en spegel som barnen tittar i...mycket poulärt.
Kram Lotta

Marie sa...

Ser jättefint och mysigt ut vid skötbordet, mobilen var ju supersöt!

Tack för eran gulliga kommentar, blev jätteglad!

Kram Marie

Erika sa...

Vilken mysig plats. C s badrum blev ju jättefint. Oftast behövs inte en stor renovering utan en mindre duger oftast bra. Är övertygad om att folk renoverar sina kök helt i onödan. Ja det där emd en tumpåse kanske inte var en dum idè :-) sova med vante kanske...hihi...Ja vi har haft mycket nytta med våra napppåsar. Sydde precis en liten blommig till lillasyster, måste ju ha en varsin :-) Ser fram emot utmaningen. Kram

Vit Spets sa...

Hej!
Tack för kommentaren, blir så glad ;)

Jag måste få säga att skötbordet ser väldigt ombonat ut... det blir ju ganska många timmar som Du säger så jag förstår att här myser Ni ofta.

Ha en bra dag
//Siv

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Tack så mycket för kommentaren hos mig :)
Det ser jättemysigt ut där vid skötbordet. Móbilen var jättesöt!

Kram Therese

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...