tisdag 27 januari 2009

Äntligen fungerar datorn! Efter en timme i telefon med en extremt tålmodig ( och stackars ) supportkille...Jag skänker honom en tacksamhetens tanke nu när jag sitter här och äntligen kan kika in hos er!!

Fyndade ju ett bord för ett tag sedan...nu har det fått en omgång med penseln och detta är resultatet...Jag måste faktiskt säga att älskar mitt lilla bord...om man nu kan bli förälskad i möbler? ska jag vara orolig? ( innerst inne tror jag att jag förmodligen får bättre svar från det lilla bordet än vad jag fick av mitt ex...) hihi...












Ha nu en riktigt bra onsdag i morgon...för mig C väntar den stora Thailand sprutan,,,gaaahhh!!
Men det är vär värt det antar jag;-)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar blogg!! Jag kommer bli hängande här en hel del...väntar med spänning på att ni gör någonting mer...

Hemmalycka sa...

Det lilla bordet var ju jättesnyggt och lite vit färg så vips är det ännu snyggare.
Kram Åsa

Nettan sa...

Blev verkligen superfint! Förstår att du är kär!!
Sprutan är lungt..det fixar ni! Å som sagt, helt klart värt det!! Bit ihop!;-)
Kram Nettan

Anonym sa...

Väldigt lätt att falla för det bordet! Lovely
Kram A-S

ANETTESHUS.COM sa...

Oj,oj, for et flott bord!! Litt hvit maling gjør alltid underverker! Lekre ben;) Er på let etter noe lignende selv!

Lykke til med sprøyten!

Klem Anette:)

Les Cotrions sa...

I like your table! Good work! Lovely arrangement!!!
Have a nice day!
Vale

Handplockat sa...

Thailands sprutan är inget att gruva sig inför... ta twinrix(3 sprutor) så har du 10års skydd det blir billigare och du skyddar dej mot både hepatit A och B
Men nu var det ju inte därför jag kikade in
Jag har en utmaning åt Er
Ni har en utmaning hos mej - kika in och se om det är något för Er
kramen

Handplockat sa...

KUUUL
att ni hakar på...
Jo vi har varit till banngtao bech två år i rad 2007 & 2008 (vi har inte ännu bokat 2009

vi har bägge gångerna bott på Sunwing bang tao bech men i år blir det nog Fritidsresors nya hotel i bang tao
vart ska ni bo...

vi hoppas att vi kan åka iår igen.. men vi åker varje år i slutat av maj

kramen

Emmas idéer sa...

Hej...ja visst är det bra med saker som rymmer & DÖLJER massa grejs...
Vilka fina brädor ni gör...=O)

Visst är det kul?

Kramar

gamla skolan sa...

Bordet blev verkligen jättefint !Kramar Susanne / den gamla skolan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...