torsdag 19 november 2009

det här året....

ska jag vara ute i god tid.......

Hur många gånger har man inte sagt det? Ändå har man sprungit omkring som en yr höna någon dag innan jul, desperat letandes efter den rätta klappen.

Det känner vi ju också till sedan tidigare, att den perfekta klappen och stress inte går ihop så där lysande. Här behövs tid...

Men i år...faktiskt... så är en del klappar redan klara och de flesta andra redan uttänkta! Skönt!! Känner mig riktigt stolt över mig själv. Barnens är uttänkta, en del inslagna. Älsklingens uttänkt, men vad det är kan jag inte berätta... :-)
Det är bara syster M som jag inte riktigt vet...hon kanske får välja något i butiken..Hihi, Vad skulle du välja M?

Det får väl bli ett par tofflor att ha på BB, för det är väl där du kommer fira jul :-)

Här är några av klapparna, med vackra stämplar och lite dekoration. Alla som köper julklappar hos oss på Villa Vintage får så här vacka paket med sig hem!


Dotterns paket! Fina möbler till dockskåpet





Ett exempel på vacker stämpel!

Nu är det bara 35 små paket till adventskalendrarna kvar att fundera ut....på en vecka!!!

Kram C

16 kommentarer:

Jenny sa...

Hej C!
Vilka vackra paket, nästan så att man inte skulle vilja öppna dem;)

Vad skönt att ha koll på julklapparna i god tid..jag är en av dem som springer omkring i absolut sista minuten:)

Ha en trevlig kväll!

Kram Jenny

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Så vakkert innpakkede juleaver:) Herlig å være så tidlig ute med årets julegaver!! Tenkte jeg skulle være flink i år også, men jeg har ikke kommet igang ennå;)

Ha en fortsatt fin uke!!

Klem Anette:)

Emmas utsikt sa...

Härliga härliga paket. Jag hade blivit glad bara av den vackra inpackningen.

:)


Snart tillbaka...
Emma

Les Cotrions sa...

I'd like to recive one of this so nicely wrapped packs! Even empty!
A nice evening!
Vale

Peters Projekt sa...

Hej igen tjejer!

Jodå, vi är allt en riktig bloggfamilj även om det varit lite si och så med bloggandet sedan lillen kom till jorden. Kul att dela både bloggandet och intresset för att förändra hemmet med sin älskade.

Måste bara nämna att jag, sedan jag såg ett TV-inslag för ca. 30 år sedan kring Claes Hultlings olycka/liv, varenda gång jag funderat på att dyka i havet från en tveksam plats, stannat upp - tänkt på Claes Hultling - och sedan flyttat mig till en säkrare plats. På Landsort fick jag till min stora glädje möjlighet att berätta detta för Claes, som i sanning är en utomordentlig förebild för andra som skadat ryggraden!

Givetvis får ni länka mig - det betraktar jag bara som hedrande. Ni ligger redan uppe hos mig ;) Skulle vara kul att bli er första bloggman bland favvobloggarna.

Just nu sitter jag i vårt mysiga kök och bloggsurfar i skenet av stearinljus samtidigt som Ann målar lillgrabbens kommande rum vitt. Köpte trägolv idag som jag skall lägga in i rummet under helgen. Sedan blir det vitmålning i tre lager.

Grattis förresten till din framförhållning när det gäller julklappar. Precis så skall man göra för att få en harmonisk jul. För övrigt är jag övertygad om att Ann skulle få dåndimpen av ett besök i er butik. Får väl titta upp någon gång . . .

Brukar ju inte göra detta i bloggsammanhang men sänder ändå dig och din syster en varm kram!

Peter

Interiør 63º N sa...

Nydelige julegaver :O)

Takk for hilsen på min blogg :O)
Jeg åpner nettbutikk neste uke, du vil finne lyktene der :O)

Fortsatt trivelig kveld

Kirsti

Stjärnor & Champagne sa...

Underbara paket...Jag är aldrig i tid och det spelar ingen roll hur jag gör. Ha inte köpt en enda ännu. Vad bra att gardiner hittades annars hade jag gärna hjälpt till...,
Kram till er/ Anne

Emmas utsikt sa...

Så klart ni kan länka!! Då blir jag jätteglad. Ni ligger redan på länk hos mig.

Mtp julkalendern, man kan ju laga små aktivitetspresenter, typ läsa saga, gå på bio, baka pepparkakor, eller så.

Ha det bäst!
Emma

Noga Utvalt sa...

Hej i stugan!
Tack för kommentaren på min blogg!
Jisses vilka fina klappar! Ett riktigt konstverk!
Vart hittar man så fina stämplar? Kan man köpa dem hos er i butiken?

Önskar er en trevlig helg!
Kram Nadja

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj vilka vackra paket! Inte vilka julklappar som helst, vad glad jag skulle bli över att få ett sånt vackert inslaget paket! Jodå, kringlorna och mycket annat fint finns på klinta.org !

Ha en mysig helg! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

o jo, ni får gärna ändra min blogglänk till mitt nya namn vid tillfälle..nu ska jag kolla om adventsstjärnora lyser: ) Mari.

beate sa...

Heisann!
for noen nydelige pakker!!! er endelig i gang selv også. i år har det faktisk blitt handlet endel på nettet!

klem Beate

AG sa...

Så mange flotte pakker! Slike skulle jeg gjerne hatt under treet, hadde jo nesten ikke trengt å pakke opp de;)
Jeg prøver også å få ting ferdig i god tid før jul, men det er ofte lettere sagt enn gjort..
Ha en fortsatt fin helg!
Klem AG

a piece of happiness sa...

ÅH va fina julklappar. Det måste bli en vända eller två ner till er innan jul. Jag har alltid uppskattat fina paket. Jag försöker påverka alla i familjen ja även närmaste släkten att lägga ner lite kärlek i just fina paket. Men ibland känns det meningslöst. Män har inte känsla för det, inte dem jag känner i alla fall.

Kram
LiseLotte

Noga Utvalt sa...

Hej!

Hoppas allt är bra denna måndag!
Måste få fråga om ni har web butik? Om inte så kommer jag förbi nån helg och inhandlar någon av de fina stämplar som ni säljer!
Dem är helt ljuvliga!

Etiketterna jag visar på bloggen kommer från Emma med bloggen Emmas idéer.

Kram Nadja

Min Svägerska och Jag sa...

Vilka fina paket, skulle jag få ett sådant skulle jag inte våga öppna det ;-)

Kram
Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...