torsdag 10 december 2009

Ja, jag vet..inte bästa kvalitén på bilden..och inte heller så piffad som man hade önskat! Men det var städat...Så många gånger man tänker att nu ska jag fota vardagsummet, men så finns där alltid störande moment..känns det igen??
Som nu ikväll, Den stora vita stjärnan lyser i fönstret, julgardinerna och den röda orientaliska mattan skapar en mysig ombonad känsla, hyacinter, levande ljus och en massa fint....
MEN...där står en skrivare i hörnet bredvid altan dörren..playstationspel och singstarmickar ligger framför Tv´n, fruktskålen ser fin ut men vid närmare titt ser man att någon, har varit framme och smakat på alla äpplen...Hmmm...
I fåtöljen ligger barnens lussesärkar och väntar på strykning...Jag antar att ni har det så också..men någon dag ska det vara perfekt...
C

Hyacinter i glaskupa är vackert.
Det blir fint att sätta en hyacint i en ljuslykta!
ja, annars så går vi ju i väntans tider. Men den som väntar mest är väl såklart M! Hon har vankat klart nu...det är hennes bestämda åsikt!
Hoppas ni får en mysig lucia!!

6 kommentarer:

Interiør 63º N sa...

300,- for beige pute m en stjerne

Kirsti

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hej där, såg att du kikat in hos mig ikväll. Ja det rä så rart med lucialinnet, visst?

Hur har ni det? väntans tider, vad roligt!
Jag läser ofta här, men det vet ni nog, kram från mig :)

Lina

Anette Willemine sa...

Hei!
Tusen takk for skjønn kommentar hos meg. Selvfølgelig kan dere lenke. Det er bare hyggelig!
Synes deres blogg også er flott! Jeg legger meg gjerne til som deres følger!

En deilig kveld ønskes av
Anette Willemine

Emmas utsikt sa...

Tittar in för att säga hej. Mysiga bilder.

Emma

Ocean showroom sa...

Jadå...det där känner jag igen. Dessutom med två små barn är det oftast städat på kvällen och då är ju ljuset kasst. men, men...fina bilder och mysig stämning!! Kram Alexandra

Barn & Inredning sa...

Riktigt mysigt stämmning.
Jag kan känna känslan i rummet.

Kram Malin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...