onsdag 5 maj 2010

Fler lyktor...

Efter en rätt hektisk vår har jag äntligen börjat få lite tid till hemmapyssel. Dess två lyktor från Villa Vintage så klart pryder mitt sideboard i matsalen. Vi kan inte få nog av högblankt silver i alla dess slag. Vi skickade nyligen våra favoritlyktor från butiken till Linköping och Anne med en av våra absoluta favoritbloggar stjärnor och champagne. Nu ska jag återgå till att piffa vår nya bar som växer fram på glasverandan.....Bilder kommer på den. Trevlig onsdag!!! / Maria

5 kommentarer:

beate sa...

ååå, så lekre lykter!!

nyt dagen

klem beate

Nettan sa...

Snyggt! Såg den fina hos Anne oxå...lite habegär väcks...nu igen!;-)
Den blå jackan har jag fyndat till min lilla skrutta oxå! ...plus ngra till;-)
Kram Nettan

EllaNora på Tett sa...

Vilken trevlig blogg:-) Hittade hit genom Annes blogg Stjärnor och Champange.

Min Svägerska och Jag sa...

Vilka snygga lyktor!

/Linda

HOUSE of ADELA sa...

Å så snygga lyktor! Jättefina!
Mmm gillar er blogg!=)

kram
Adela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...