fredag 21 maj 2010

Mammatid är lyxtid

Ja ha...då var det helg igen. Jösses vad veckorna springer i väg. Å sommar blev det helt plötsligt och inga sommarkläder har man heller! Ni har säkert samma problem...kläderna från förra sommaren funkar ju inte alls i år ju... Dess utom var jag gravid då och att jag skulle sätta på mig kläderna från TVÅ sommrar sen....det finns ju inte...Nej det måste shoppas. Har fixat och trixat på vår glasveranda i dag medans pappan tog barnen på officerslunch. Det ni...det är lyx, att få vara själv hemma ett par timmar och spela vrålhög musik, dansa med moppen och sjunga i toaborsten. Efter det ett välförtjänt glas mousserande och bland annat grillad halloumi med min favoritolja ringlad över. I morgon tar pappan barnen igen och åker till farmor medans mamman har tjejmiddag med massa dyrt vin, grill, övernattning och brunch på havsbadet på söndag....Detta kan jag säga händer allt för sällan men desto lyxigare.

Bilder från glasverandan kommer så småningom...lite mer fix först. Ha en skön helg alla....Det ska jag ha, garanterat.

Maria

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Låter hur mysigt som helst!;)
njuuuuuut! =)

Kram
Adela

Helena sa...

Hej! Så skönt det låter! Passa på att njuta nu! Kram Helena

Lilla gårdshuset sa...

Hoppas att kvällen med tjejerna är härlig!

Kramis/Heléne

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh hoppas att det har inhandlats mycket hihi/ Kramkram Anne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...