torsdag 15 december 2011

Rum för rum....

Snart är det ju dags att flytta in i vårat fina, fina hus!
Jag tänkte att jag skulle ta rum för rum och göra som en moodboard för varje här på bloggen. Med prylar, tapeter, färger och möbler  och likn som jag tänkt. Sen kan jag fota rummen innan inflytten och sedan när de är klara. Vad tror ni om det?
Till sist en hälsning från M och Thailand! Hur åt ni lussebullar i tisdags??? Så här äter hon dem ;-) Nersköljd med Mai-Thai!! hihi
Ha en härlig torsdagskväll!
Kram C

4 kommentarer:

cat sa...

Mmmmm, vem skulle tacka nej till den lussekatten med tillbehör ;)
Ska bli jättespännande att följa ert projekt. Men.... det är till trappan inne ni ska ha hissen väl? Hur har det gått med beslutet?
Ha de gott. Kram, Catarina

Johanna Stålros sa...

Så spännande....Kram från mig;)

Jenny sa...

Det kommer bli spännande att följa med er på er resa, kommer bli så fint. Nu har jag också hittat superfina skidor på loppis för en tjuga =) Värsta fina ski-lodge-känslan!
Ha en fin helg!
(Jag tog min lussebulle till lite automatkaffe på jobbet, huvva :()
Kram Jenny

Herr och Fru Gustâv med Troll sa...

Ja vad kul att se!!!!
Den lussebullen såg inte dålig ut men det är M värd :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...