torsdag 10 april 2014

Iskallt drinktips och tungjobbat....

Magen växer i takt med att arbetsmotivationen minskar...
Jag älskar såklart fortfarande mitt jobb men nu börjar jag nå det innersta av min graviditetsbubbla och det är inte mycket som är i fokus förutom just det.
Förutom barnen, påskpynt och annat mysigt såklart!
På söndag går jag in i v 38 och när jag var på MVC igår och barnmorskan mätte magen så frågade hon försiktigt -Hur stora var dina andra barn?"
Jag kände en rysning, kan varit av skräck, utefter ryggraden...
Med stadig röst sa jag runt 3400, min flicka och sonen dryga 3800...Det är inte så stort poängterade jag säkert...
-" Ska det här bli en stor kille då?" fortsatte hon....
Jag vågade inte svara...hjälp...

Nästa vecka jobbar jag mina sista dagar innan jag går på ledighet...
Så här var det däremot länge sedan jag jobbade....hmmm
 NU jobbar jag mer såhär:
Offertskrivning i vilorummet :)
Jaja...det funkar bra det med ...

Jag har länge velat ha en sådan här härlig drinkbehållare:
den här är från Pottery barn.

 OCH NU HAR JAG EN!!!
 De finns på Åhléns för 299 :- och är sååå snygga!
Sommarens varma fester är räddade...
Vi ses!!
Kramar C


3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig jobbstil du har:-)

Tusen tack för tipset! SOM jag har letat...... Skall köpa en direkt!

Skall bli spännande å se vem som bor inne i magen:-) mysigt med 3:a!

Kram

Nina sa...

När jag väntade min första dotter skrämde nästan barnmorskan ihjäl mig med att säga att det skulle bli ett STORT barn..ut kom en liten tjej som var 47 cm och vägde 2700 gram (och då gick jag ändå över tiden med nästan två veckor).

Förresten vad jobbar du med? Ser ut som vinsmakare??

Kram

mamma till 3 och mormor till 10 sa...

Vilken fin mage du har.

Den drinkbehållaren kan man ju ha till vin också och vilket bra pris sen.

Lycka till när det blir tid.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...