tisdag 3 juni 2014

Är det snyggt eller inte?



 



H&M levererar....
Jag gillar verkligen H&M Home. Hittade lite nyheter där, bla detta porslin. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag tycker det är snyggt eller inte :-)

                
Jag och min stora, fina tjej...

Jag undrar vad den magiska frillan lilleman har kommer ifrån :-)
5 veckor och redan små härliga veck på låren, underbart!!


Nähä, nu är det dags att gå och knyta sig. Det känns att man inte är 28 den här gången man blivit mamma, eller så har jag bara förträngt hur det är att sitta uppe på nätterna som enda vakna människa, amma och byta, amma lite till och byta igen...
Men jag njuter....

-C-




1 kommentar:

Rosehagen sa...

Fininger;) Og har lille sjarmøren. De er herlige når de begynner å få de små "valkene";)
Kos deg med nattevåk og alt som hører med babytiden.

Klem fra Ann-Mari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...