söndag 1 juni 2014

Namnfest. Planeringen har börjat...

Jag älskar att planera fester och kalas.
Om ni bara visste hur många kreativa idéer som föds mitt i natten när man sitter och ammar :-)
Nu planerar jag en namnfest för Charlie. Inga av mina barn är döpta utan vi har haft en fest några månader efter att de fötts för att fira att vi fått dem tillsammans med familj och vänner, god mat, bubbel och fest!

baby boy shower. Heather likes the poms but in brighter versions of these colors (greens, turquoise, blue) trader vicks colors

Love the colors!
 Nu vill jag ha en fest för lilla C som kommer gå i blått....
Har ni några bra idéer på vad man kan göra på en namnfest så tas de tacksamt emot!
milk and cookies - great kids' party idea

till påsk gjorde jag dessa mini-cupcakes,
några liknande tänker jag göra nu. 
Här är de fortfarande kvar i formarna för att transporteras...


-C-

2 kommentarer:

FLAK sa...

Så kul att ännu en Charlie till har kommit till världen, välkommen lille vän och vad man kan hitta på..på festen...ja se på min tid var det mellanöl...brudar och...ja visst fasen det var ju på den gamla goda tiden......=)
Nej.... jag tror nog att du fixar något spännande för du är ju en idespruta.
Grattis till dig och lilla C som definitivt kommer visa intresse för muffins....mjuka kakor och tårtor så håll uppsikt på honom=)
Ha en bra dag!!

Rosehagen sa...

Nydelig;) Så lekre bilder. Spennende å planlegge til navnefest;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...