måndag 30 juni 2014

Poolen snart klar...


Det tar sig med poolbygget...
Nu är det bara elen kvar så att vi får pump, belysning och värmen att starta.
29 grader varm kommer den hålla mellan maj och september....Lovely och enormt lyxigt.
Jag längtar efter att få börja fixa runt poolen och pimpa altanen. De staket som ni ser på bilden kommer inte vara kvar utan nya ska byggas runt det nya trädäcket.

Det har inte varit någon idé att fixa uteplatserna ännu eftersom det varit så kallt, skulle nog ha haft kvar stolen med renfällen som stått utanför ytterdörren :-)


Så mycket man kan göra med ljus. Något sådant här tänkte jag försöka mig på fast jag nöjer mig nog med en eller två...
love the lights

Den gamla paviljongen har skrotats och vi ska beställa en ny i ljust tyg.


Tänkte ha en sisalmatta inuti och även belysning så att det blir så här mysigt som på denna bild jag hittade på Pinterest.
outside deck
Den här fantastiska idén hittade jag också på Pinterest, det är en omgjord gammal studsmatta de förvandlat till skön "hängsäng", magisk idé tycker jag...
Recycled trampoline. Um yes?!?
Eller varför inte så här hihi:
love the trampoline attached to pool! Would love that at my house!
från lilypond.nl

Ja ja, det är bara att vänta på att det blir badväder för det är det baske mig inte här.
Vi firar minsteman som blir två månader idag, E är på seglarläger och L leker med kompisar...
Njut av er måndag!
Kramar C

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad härligt med pool! Blir spännande att se det färdigt! Finns väldigt fina utemattor som ser ut som sisal men är lite mjukare o tål att vara ute :) kram Maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...