lördag 27 september 2014

Badrummet...en favoritplats i hemmet

Hur många timmar tillbringar man inte i badrummet?
Den första vakna tiden på morgonen och de sista minuterna innan läggdags..
Jag badar, viket tvätt medan barnen badar, sköter bebis, fixar och donar inne i badrummet.
Då måste det ju vara mysigt och trevligt.
Visar några bilder från mitt ena badrum.
Där skåpet står finns nu Charlies skötbord, så det har fått flyttat till motsatta väggen.


Doftljus, lyktor, blommor och vackra flaskor...jag kan aldrig få nog av sådant och byter ut efter årstid, ja tom efter vilka handdukar jag har så att det matchar hihi
En gammal loppisfyndad glasburk blir fin för bomull..

Det här skåpet var grönt och fult, men med svart färg och en marmorskiva blev det så fint och perfekt förvaring...

Andra snygga badrum...
Bilder lånade från nätet...
bathroom

maroccan tailes
Mitt drömgolv till badrummet...

Black + White Bathroom

.

De här bilderna nedan är från radhuset där jag bodde innan vi flyttade till villan.
Ett trist badrumsskåp blev genast mycket snyggare och som nytt med lite färg.
Ha en fin lördag.
Shopping med dotter, minsteman och syster står på agendan idag!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad fint ni har i badrummet! Själv har jag precis "fått" ett nytt, jag har haft stambyte nämligen. Tur att jag slapp bo hemma under tiden de höll på!
Fina andra badrum också, ska kika lite närmre på dina bilder för stylingtips till mitt nya!
Kram Jenny

Unknown sa...

Tack för din fina blogg! Så många bra idéer & tips.. Och inspirerande livskraft...
Har du några tips på bra loppisar? Man kan aldrig få nog av bra fynd :)
Mvh
Frida.E

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...