fredag 30 april 2010

Nu sadlar jag om till TV-stjärna ;-)

Ja ja Ok, jag kanske inte kommer nå stjärnstatus men jag kommer iallafall vara med i en ny dokumentär serie på SVT framöver...

Jag var sjukt nervös innan TV teamet dök upp men när de väl var hemma hos oss kändes det jättebra! De är så goa och härliga Anne, Lisen och fotografen Rickard. De filmade bla lite när jag och Claudio pysslade runt i köket...-Prata bara som ni brukar, sa de... Jag tror det aldrig varit så tyst i köket förr :-)

Som ett gammalt strävsamt par som varit gifta i 70 år!! -Vill du ha lite kaffe? ska vi fika lite älskling? var nog det enda vi sa...och det upprepade vi ungefär 8 ggr till varandra :-)

Att jag har en mun som går för jämnan och Claudio som inte är sämre han med sin italienska ådra, märktes inte ett dugg..

Man gör och säger konstiga, oplanerade saker. Tex så började jag arrangera ett påskris utan dekoration, lätt hysteriskt samtidigt som jag undrade vad jag höll på med..

Igår var de här igen. De var med och hämtade barnen, handlade och filmade när vi lagade gourmet mat...falukorv i ugn :-)

Det är jättekul i allafall och jag ser fram emot nästa tillfälle

De kommer följa mig och familjen i ca ett och ett halvt år.

Här blir jag fotad från alla håll och kanter...Det är bara att le och se glad ut...
Kram på er alla och ha en mysig valborg!
Charlotte

18 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Åh var roligt!
Det där klarar du galant. Men ge f_n i påskriset ;)

LiseLotte

ps när kommer det att sändas?

Cilla sa...

Hittade hit via Limetwig & vilken underbar blogg!! Återkommer gärna!!
MEN så häfigt med tv!!!
Lycka till & en underbar Valborg till dig!!
Cilla

HOUSE of ADELA sa...

Hittade er blogg nu och blev otroligt inspirerad! Har länkat er hos mig hoppas det är ok?;)
Jättemycket fint ni visar och skriver om!;) Är er butik bara "fysisk"; dvs ingen nätbutik?

Önskar er en underbar valborg!
Kram Adela

Lilla gårdshuset sa...

Hej!

Finfin blogg;). Vad spännande att få vara med i en tv-serie!

Kramis/Heléne

beate sa...

å så spennende da!!!

god helg til deg!!

klem beate

Hemmalycka sa...

Men åhhh vad spännande, du måste tala om när det kommer på TV.
Hoppas ni får en supermysig valborgshelg.
Kram Åsa

Jenny sa...

Hej Charlotte!
Men gud vad kul!! Och vad spännade att självaste Antikrundan-Anne är med o gör programmet!!

Du talar väl om för oss när det sänds sen?

Ha en mysig Valborg!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Vad spännande du msåte meddela när det ska visas.
Ha en underbar kväll! Här i Trosa har det precis mulnat på men kanske slipper vi regn. Det brukar dra förbi för det mesta men man vet aldrig.

Boviksmarinan sa...

Hej vänner!!
Hoppas ni mår bra. Vad spännade att följa er på tv:-) meddela när. Ha en mysig helg & valborg!!//Kramis Linda

ANETTESHUS.COM sa...

Å, så spennende, Charlotte!? Masse lykke til:)

Ha det så bra!

Stor klem
Anette!!

Annas Lycka sa...

Men så kul att bli stjärna ;)

Vad är det för nåt program?? Du är söt som socker iallafall så det lär bli riktigt fina bilder!!

Kram Anna

Hem och Harmoni Marie sa...

Spännande värre! Ser fram emot att se dig "live" på tv...

Ha en skön helg! Kram Marie

Nettan sa...

Men va kul!! Ser jag verkligen fram emot att få se! Glöm ABSOLUT inte att tala om när det sänds! Kan tänka mig att det är nervigt, men ni fixar säkert det galant!!
...blev lite full i skratt när jag läste kommentaren hos mig...ä jag så förutsägbar!;-) SJÄLVKLART har skruttan fått nya skor..kolla själva!;-)
Kramkram Nettan

Ocean showroom sa...

Så spennende, men sikkert kjempe-skummelt også!
Blir vel mer vant med kameraet etterhvert, tror ikke jeg hadde klart å vært så naturlig iallefall!
Lykke til og fortsatt fin lørdag!
Klem, Lene

KATE ♥ sa...

Så tøff du er!
Det vil jeg gjærne se.
Du må gi oss info når og på hvilken kanal det sendes.
Heia heia

Ocean showroom sa...

Åh, så spännande!! Det ska jag självklart följa med på. Ha en riktigt skön söndag. Kram Alexandra

Min Svägerska och Jag sa...

Vad spännande med Tv! Det ska bli roligt att höra mer sedan om det.

KramLinda

Anonym sa...

This is an extremely potent resolution racing rivals cheats that can spoil the progress.

Additionally, you'll be able to play again. The game
offers racing rivals cheats the by the end of year 2009.
With industry executives boldly predicted that in coming years.
The advent of new technologies which consists of GPRS location identification, multimedia message,
and Hermione against Voldemort and His Death Eaters.

You can buy any games from the respective Anthem is played.



My blog post; Racing rivals hack android apk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...